Tuesday, December 16, 2008

Lost in Translation

Jeg kom over en link til en fransk oversettelse av bloggen min om dagen og mente det ville være morsomt å utforske litt mer språk. For de av dere som fant veien til dette og vet hva som skjer (eller hvis norsk er bra), kos deg. Tanken er å skrive det på engelsk, å oversette norske, og deretter se hvor dårlig Google Slaktere den på vei tilbake til engelsk.

Denne morgenen passer inn i kategorien av ridiculously kaldt igjen, men minst Dempsey var klar til å møte den dagen denne gangen. Jeg la merke til på veien til parken som de laget av snø på alt restaurert et nivå på rolig som jeg ikke har "hørt" i en lang stund. Siden bladene falt, det virker som at utenfor har vært ekstremt høyt med alle slags lyder som frakter ganske avstand. I Wee timer, jeg har vært i stand til å høre lydene av motorveien, tog i det fjerne, hunder barking. Dempsey stopper på anledningen, midt hente, midt i parken når hans canine sanser plukke opp noe. Utfordringen for meg det å prøve å finne kilden før Dempsey beslutter å undersøke på egen hånd.

Jula sesongen partiet fortsetter i kveld med enda en feiring. Jeg har ikke hatt helt den sosiale kalenderen for noen år tilbake, men jeg har fått inn nok ferie hurrarop for å holde meg i eller ut av trøbbel.

Jeg har ikke begynt å samle dukker ennå, men tydeligvis er det nok et marked der ute for Mattel å skru ut noen Spesiell Edition Barbie.


Jeg vil gjerne se en fullstendig Hitchcock samling, mulighetene er ganske ubegrensede. Hvis de var smarte, de ville pakke DVD med dukke. Denne biten var bare en diversionary taktikk, tilbake til oversettelse del av bloggen. Utforsking av linkene nedenfor bør være ganske morsomt. Velkommen til mitt vanvittige spill av flerspråklige telefon.

Engelsk, Fransk, Hebraisk, Tsjekkisk

Oversett på egen hånd. . .

No comments: